Malkovich boven i Spider-Man 4?

Mood: Sick
Listening to: -

När jag ändå är inne på film...



By the way - Kom på att jag inte skrivit något om detta, vilket är lite dåligt när jag tidigare var inne och spred rykten om vem som skulle axla rollen som boven i Raimi's fjärde del i Spider-Man-serien. För någon månad sen så pratades det om att John Malkovich skulle bli nästa superskurk, vilket kunde tas med en nypa salt. Att det ryktet dock fortfarande håller i sig, en månad senare, talar för att det finns en och annan chans till att vi får se en av branchens bästa argaste skådespelare som The Vulture.

Jag tycker självklart, om detta visar sig vara sant, att det är trist att Bruce Campbell inte fick iträda en större roll i seriens fjärde utgåva. Å andra sidan är jag ett väldigt stort fan av Malkovich, och han passar onekligen bra som rollen utseende-mässigt. Vem The Vulture är, är dock bortom mig. I mina dagar som Spider-Man fan stötte jag aldrig på denna flintskalliga individ med gröna trikåer. Nåväl.




Kommentarer
Postat av: Anonym

ett, supposedly inte rykte, konfirmerat av Malkovich



två, facepalm



tre, rykten om Cambell e om en helt annan karaktär såå...

2010-01-11 @ 21:53:29
Postat av: Anonym

hmm..det dära var jag..stava Campbell fel tydligen också, on a roll here

2010-01-11 @ 21:54:41
Postat av: christer

snart ger jag upp..vägra visa mitt namn..

2010-01-11 @ 21:56:08
Postat av: Jonatan

Fortfarande ett rykte i den formen att Malkovich inte fått se ett script ännu, och att det endast är på stadiet att han är "...interested in playing The Vulture, but that he wanted to see a script first and that he hoped they’d pull the finger out and get going with it.", vilket är långt ifrån spikat.



Men det verkar inte ha någon betydelse längre. Spider-Man 4 har tydligen blivit nerlagt tillsvidare.

2010-01-12 @ 03:24:42
URL: http://theappleseed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0