Måste man ha en poäng?

Mood: Vet ej
Listening to: Kings of Leon - Ragoo (Because of the Times (2007))

Känns som jag har någon form av skrivkramp! Hävt upp bloggen gång på gång för att skriva någonting, men jag kommer ingenvart. Antagligen för jag har saker jag vill skriva om, men lovat mig själv att inte tråka ut andra med. Eller så är det bara en bortförklaring för att jag egentligen inte vet hur jag ska kunna skriva om det. Suck.

Madelene kom hem igår i alla fall, efter att ha varit borta i nästan en och en halv vecka. Det var väl på både gott och ont antar jag. Jag hade tänkt att vi skulle äta ute idag, på någon restaurang. Men de planerna gick åt helvete då Madde inte har några pengar alls, och jag knappt något att hurra för heller. Det är dessutom typ 17 dagar tills pengar kommer igen också. Ska bli väldigt kul att se hur det kommer gå. Tänkt var det också att vi ska upp tillsammans till mina föräldrar nu på fredag och fira påsk där - men nu kanske inte Madde kan åka med och gäääh. Om man ändå bara kunde vinna på lotto eller något.

Appropå ingenting så gillar jag Linköping - det kommer alla möjliga angenäma band hit och spelar. För någon månad sen var jag ju och såg Opeth (så jävla bra) på Platens, och nu kommer Suburban Kids with Biblical Names till HG, samt Suis la Lune till Skylten. Massa skoj. Får se om jag tänker gå på de sistnämnda - har tyckt de är rätt tråkiga until recently, men men. Antar att denna trend med sevärdheter kommer att fortsätta dock, till mycket nöje.

Kul med så mycket kommentarer, btw. Keep it up!

/poänglöst inlägg.

Kommentarer
Postat av: christer

hey, skriv va faen du vill, det är din blogg after all.

2009-04-08 @ 21:24:41
Postat av: Jonatan

Mjo. I guess. Tack.

2009-04-08 @ 22:58:49
URL: http://theappleseed.blogg.se/
Postat av: Igor

Kanske slut på idéer just nu? Hmm, kan kasta ut en lite hejvilt och hpppas på att du nappar. Eastern Promises, se den och recensera, det vore något som jag skulle läsa med än större intresse. :)



Viggo Mortenson i huvudrollen - kan man bli hårdare?

http://www.youtube.com/watch?v=S7bBZRgc9Hw&feature=related

2009-04-19 @ 13:40:48
Postat av: Jonatan

Jo, den känner jag igen. Är det inte Cronenberg som regisserar?



Jag ska försöka ge den en chans!

Tack för förslaget :D

2009-04-19 @ 20:04:44
URL: http://theappleseed.blogg.se/
Postat av: Igor

Japp, det är David Cronenberg som regisserade den. :)

2009-04-20 @ 15:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0