The only living boy in new york

Mood: 's good!
Listening to: Simon and Garfunkel - Bridge Over Troubled Water (Bridge Over Troubled Water (1970))

Härlig dag idag, och det är nog till störst del vädret jag har att tacka för det. Efter skolan så åkte jag, Stefan, Nils, Erik & Erika till ÖB i Stefans vrålåk & handlade riktiga utomhusgrillar för 100kr, samt solstolar. Efter det bar det av hem för att grilla utanför deras lägenheter i solen. Skitnajs! Några andra infann sig på plats senare dessutom, så vi var ett gäng. Kycklingklubborna vi köpt blev dock lite väl brända då vi var på tok för ivriga (hungriga) för att orka vänta på att grillen blev något svalare. Ätbart var det dock i allra högsta grad. Marshmellowsen var nog bästa köpet dock.



Sen dess har jag inte gjort mycket mer. Madelene är i Göteborg då Underoath skulle spela. Imorgon skulle hon tydligen på Gayklubb, hah. Det visar sig nog hur lyckat det blir. Själv ska jag till Stockholm imorgon och stannar där hela helgen. På lördagen är det 50-års kalas (yay) i sollentuna (yay) hos min faster (yay). Martin har dock lovat att underhålla mig hela helgen, så jag tror besöket blir väldigt behagligt frånsett tiden jag är tvungen att spendera med familjen & släkt. Jag menar, släkt i all ära - men nog finns det andra saker jag hellre gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0