Från Minus till Nollan

Mood: Bra!
Listening to: The Antlers - Kettering (Hospice (2009))

Fy fan vad bra det känns att vara tillbaka till skolan! Efter ett hemskt ohändelserikt sommarlov är jag väldigt tacksam för aktiviteter och socialt umgänge. Och vilken rolig dag, sen! Introduktioner till allt som Nollningen har att göra, med väldigt roliga och ambitiösa festerier och faddrar och kårer och allt som hör till. Skulle kunna skriva en bra sida om allt som skett idag, men det besparar jag nog er. Och mig. Istället får ni en bild på min hemskt fina & vackra Nolle-Halsduk, vilken jag blev tilldelad idag av Staben. Staben är då festeriet som har ansvar för min sektion, D-Sektionen. Alla festerier har ett tema, och Stabens är Top Gun, med någon smärre influens av Rocky Horror Picture Show dessutom. Som sagt, väldigt väldigt roligt. Ser fram emot dessa två veckor! Jag missar dock helgens hajk ut i skogen, samt det första nollediskot - men det kommer flera diskon, så. Jag klarar mig. Jag ska ju nämnligen upp till en viss busi med vilken jag firar 3 år med på söndag.

3 år.

Det är aslänge.

Nåväl. Tänkte skriva en skiv-recension nu. Får se om den åker upp här, eller om det bara blir något halv-taskigt som jag slänger bort.

Kul att så många läser, btw! Det gillar vi!
Bai!


Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=wXEQQENsG-k



Kan du skicka musik där sångarna låter som han? Screamo-aktigt?

2009-08-16 @ 15:58:49
Postat av: casper

det var en trevlig helg när du var här ser fram emot att du hälsar på i skogås

2009-08-17 @ 10:44:57
Postat av: Jonatan

Men gah, vad pinsam du är christian. det där har inget att göra med screamo på hästlängder. har ingen såndär dålig musik som du länkar, är jag rädd.



@ casper - ja, det var sjukt trevligt! får se när jag har vägarna förbi igen (:



2009-08-17 @ 22:33:37
URL: http://theappleseed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0