Hackad

Mood: Back in black
Listening to: The Appleseed Cast - The Road West (Sagarmatha (2009))

Hej.

Länge sedan jag skrev nu, fast den här gången så har jag för en gångs skull haft en bra anledning att inte skriva. Min blogg blev av någon outgrundlig anledning hackad (de hade till och med vänligheten att lämna sin adress, vilken syns i inlägget här under). Är helt bortom mig varför den här lilla sketna bloggen blir hackad, och inte någon större blogg där hackaren iaf kunde få lite uppror av sin möda. Strange.

Men ja, efter mycket hazzle med tekniker och whatnot så verkar allting fungera igen. Det känns väldigt bra att all tid och energi jag lagt ner här inte bara gick åt helvete. Får väl se hur länge jag kan fortsätta innan det händer igen.

Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0