Läs inte.

Mood: ...
Listening to: Modest Mouse - Float On (Good News For People Who Love Bad News (2004))


Sitter här i ett vardagsrum som är till hälften urplockat/nerpackat. Det ekar och är så tomt att jag känner mig smått klaustrofobisk, och väldigt ensam. Ingen bra kombination när man mår skitdåligt. Som någon slags terapi försöker jag bygga spellistor, vilket tursamt nog får mig att tänka på annat för ett tag. Försöker få ord som "Even if things end up a bit too heavy/We'll all float on all right" att verka övertygande genom att ha dem på repeat. Knappt fungerande. Jag gick och la mig i någorlunda bra tid, men endå så sov jag till två. Vakna, tänka att vad fan är det för idé, och bara ligga kvar tills jag somnade om. Repeat. Nu är halva dagen redan borta och nu har jag ångest för det också.

Ja, ursäkta. Det är sjukt deppigt här, och jag är väldigt rädd för att det kommer att visa sig här de uppkommande veckorna såvida inte ett mirakel sker. Så om du inte är särskilt intresserad av låttexter, ångest och gnäll så behöver du inte anstränga dig så mycket med att läsa. Min spellista, som var meningen att bli någorlunda up-beat, slutade med att reflektera mitt humör omedvetet, och slutet av listan blev bara ledsam. Men men. Den åker nog upp här ändå.

Nu ska jag ta en dusch och försöka vakna. Få upp ögonen.
Doubt that will happen though.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0