Yeah.

Mood: Finfint!
Listening to: Pet Shop Boys - Love Inc. (Yes (2009))

Tja!
Händer skitmycket varje dag nu under nollningen, så jag kan omöjligtvis skriva om allt. Söndag idag i alla fall, och jag är helt ledig. Det känns väldigt underligt, då jag inte haft någon helt ledig dag på mer än en vecka nu (med undantag för när jag var hos Madde dvs, men då är det sällan en lugn stund heller!). Väldigt underligt, men väldigt skönt! Egentligen skulle jag inte vara helt ledig idag heller. Min nollegrupp har ju ett nolleuppdrag som vi skulle ta itu med. Det skulle ha varit klart i fredags, men vi har inte ens börjat ännu. Det var meningen att vi skulle ta itu med uppdraget idag vid 10, men faddern med all färg behagade inte dyka upp. Svarade inte när de ringde, och vi klampade till och med till hans lägenhet och ringde på utan svar. Så vi fick dra hem. Trist.

I fredags var det klassgrillkväll. Efter en hel vecka med solsken var det tydligen bestämt att just denna dag då vi skulle vara ute så skulle det regna. Så vi stod och käka korv i regnet. Mysigt. Som tur var så regnade det inte alls så mycket i början, så det var överkomligt. God korv var det också. Sen tyckte jag det var en bra idé att promenera till skäggetorp för att umgås med Christoffer, och Niklas som hälsade på. Då började det dock spöregna. Alltså, vräka ner. Himlen öppnade upp sig och lassade ut så mycket vatten att spädbarn kunde ha drunknat. Jag har aldrig blivit så blöt i hela mitt liv. Till och med mina kalsonger var dyngsura! Gah, jag hatar regn.




Igår, lördag, var det stadsvandring. Väldigt segt och tråkigt, fast med gratis mat på [hg]. Pastasallad, och inte så värst mycket. Men 'gratis är gott, nollan', eller hur? Efter det så cyklade vi till stan och lekte lite där, och när de andra cyklade vidare så träffade jag Christoffer och Niklas, med vilka jag fikade & käkade, sen drack öl med på NH. Det var en sjukt lyckad dag/kväll. Särskilt att sitta i solskenet och fika på stora torget, sen att sitta i solskenet och dricka öl på NH. Sånt gör jag på tok för sällan.




(Märks det att jag lånat Maddes kamera? Hihihii. I'm loving it!)

Kommentarer
Postat av: Marcus

Sjukt sjysta bilder!

2009-08-23 @ 14:08:10
URL: http://synlic.logicmasters.se
Postat av: Jonatan

haha, tack!

du skulle varit där! :D

2009-08-23 @ 14:27:13
URL: http://theappleseed.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.youtube.com/watch?v=i4boDLLnDKg

Postat av: Anonym

http://bob-rz.deviantart.com/gallery/



Så snyggt så jag dör av en orgasm!

2009-08-24 @ 20:32:17
URL: http://crypo.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0