Listorama!

Mood: Sjuuuuuuuuuuuk
Listening to: The Shins - New Slang (Oh, Inverted World (2001))

Listorna för det gånga året och årtiondet börjar regna in över internet. Det är ju som så att det vissa listor som i viss mån är "bättre" än andra. För om, säg, min granne Svensson (eller Abdul kanske jag ska säga) listar sina tio bästa så blir det en väldigt trång, smal del av allt som släppts. Det blir också väldigt personligt. Det senare är alltid svårt att undvika, något som jag vet att mina årets listor kommer vara väldigt präglade utav. När dock Rolling Stone släpper sina 100 Best Albums of the Decade och 100 Best Songs of The Decade så vet man att det är mycket som stämmer. Och jag måste säga att det är två jävligt bra listor.

Det börjar bli dags för mig att komponera mina, men jag är busy att lyssna igenom de större släppen jag lyckats missa under året. Soon, though!

Kommentarer
Postat av: Christian

Missy Elliott var då ett tag sedan man hörde ifrån =)

2009-12-11 @ 09:28:48
URL: http://crypo.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0