Oddities

Mood: Hokay
Listening to: -

Mycket bra musik som går över till spelvärlden nuförtiden. Det började väl den där gudsförgätna dagen när Nine Inch Nails gjorde sountracket till Quake, och numera hör vi ju allt möjligt asbra i Guitar Hero och Rock Band-spel. Senaste i den här trenden är kommande God of War 3 som... Ja. I sammarbete med Roadrunner Records ska den ha musik från Dream Theater (!), Opeth (!), Trivium & Killswitch Engage. Eh.

Odd.


Jag antar väl att killen är rätt metal, men... eh.


Kommentarer
Postat av: Christian

Animefilmen "Metropolis" från 2002 har världens skönaste jazzsoundtrack. Lyssna in dig!

2009-12-22 @ 06:27:58
URL: http://crypo.blogg.se/index.html
Postat av: Jonatan

Njaaa.....

2009-12-22 @ 10:51:22
URL: http://theappleseed.blogg.se/
Postat av: Igor

Tänkte bara tipsa, om du inte sett Avatar, gå och se den på bio. Det är en sådan film du kommer ångra att du inte sett på bio annars, helt sjukt jäkla bra!

2009-12-26 @ 16:54:57
Postat av: Jonatan

Jo, jag får se om jag kommer se den på bio. De har ju ingen 3D-biograf i linkeboda, så det känns lite trist att inte kunna uppleva den på det viset. Men ja, måste absolut se den snarast!

2009-12-27 @ 20:12:33
URL: http://theappleseed.blogg.se/
Postat av: christer

Smurfarna e så hypade så jag vill spy, så pass så att även om den är bra skulle man bli besviken för hypen placerar den på pedestaler så höga att även om man är på Mt. Everest har man inte en en chans att nå det.



Gäller bara effekterna iförsig, alla säger att historien e inget nytt eller speciellt nånstans. ^^

2009-12-27 @ 20:29:48
Postat av: Igor

Ehh, jag kom på mig själv sitta med gåshud flera gånger under filmen och jag såg inte ens 3D versionen. När man kom ut var det typ "Wow, what the f*ck was that! Awesome!"

2009-12-28 @ 14:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0