Go! Spastic

Mood: Woho!
Listening to: Iron & Wine - Pagan Angel And a Borrowed Car (The Sheperd's Dog (2007))

Yes! Nu börjar saker och ting fixa sig. Pratade nyss med fadern och flirtade till mig pengar så att jag klarar mig under månaderna, hultsfred och kan betala hyran. Känns fint. Tvättat har jag gjort också - antagligen det mest produktiva jag gjort på länge. Får se om jag orkar ta itu med mitt berg av disk också innan det bär av ner till småland. Madde har äntligen börjat bli lite pepp på hultsfred, till min stora glädje. Snart smäller det för mitt tredje hultsfred - och även om det må regna och vara kallt så tänker jag fan ha hur kul som helst ändå.

Dessa glada känslor firades med en 50-krs pizza ifrån centrum. Jag gick ner för att handla råvaror på hemköp när jag till min förvåning såg att de stängt 4 timmar tidigare än vanligt pga ngn ombyggnad. Då var det bara att vända om till pizzerian direkt. Dock så fick jag problem där också. Såklart hade de inte någon kortläsare, och jag hade 90kr på kortet så jag kunde inte ta ut något i bankomaten. Som tur är så var pizzagubben jävligt schysst och kunde ta mitt leg i pant, höhö.

Då bär det av till Rusta imorgon för att handla sovsäck, sen är jag fit for fight!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag vill med till Hultan... Kan inte din far låna ut pengar till mig också? Blörgh.

2009-07-05 @ 22:37:00
URL: http://synlic.logicmasters.se
Postat av: Jonatan

haha, hitta din egen sugerdaddy! :P

2009-07-05 @ 23:03:09
URL: http://theappleseed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0