I'm armed with the past and the will, and a brick

Mood: Sweet
Listening to: Grizzly Bear - Southern Point (Veckatimest (2009))

Kollade nyss klart på Pi, en upplevelse jag endast delade med två mozarellamackor och ett glas äppelcider. Trots brist på pratvänligt sällskap så var kvällen lyckad - filmen var bättre än jag trodde, och mackorna var goda. Soffan hade jag puffat till också, kvällen till ära.

Här har det annars åskat, blixtrat och regnat halva dagen, och varit allmänt trist och mulet den andra hälften. Skulle ju kunna tycka att skitväder kommer och går nu, och därför inte borde drabba oss när vi är på Hultsfred. Hoppas fortfarande på att meterologerna har sjukt fel som vanligt och vädret visar sig bli väldigt angenämt. It could happen, I'm telling you!

Veckans skiva är förövrigt helt klart Frightened Rabbit's The Midnight Organ Fight - helt sinnessjukt bra skiva/band. Check it out!

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har citerat en massa coola oneliners från den filmen =) Och från dr strangelove också skulle ja tro...

2009-07-05 @ 07:39:07
URL: http://crypo.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0