It takes more than fucking someone to keep yourself warm

Mood: Grinig
Listening to: Dinosaur Jr. - Pieces (Farm (2009))

Tja.
Jag har ingenting att skriva om men tänker försöka skriva om det ändå. Ingenting alltså.
Träffade Nils idag en snabbis, det var nice. Killen hade precis varit i stan och startat ett eget företag. Yep, you heard me. Väldigt imponerande om du frågar mig. Och alltså ja, ett seriöst företag också. Vi snackar dekleration var tredje månad och startavgifter och you name it. Det hela gav mig en känsla av att jag möjligen må ligga lite efter vissa i samma ålder som mig. Möjligen. Men ja, trevligt trevligt.

Sen gick jag väl hem och åt och sånt. Typ. Sååatteeh...

Hultsfred är väl det som ligger på horisonten nu, och sakta lunkar framåt. Fixade alkoholen idag - då är det bara resan, sovsäck och matpengar kvar. Sen är det väl klappat och klart skulle jag tro. Även fast jag har väldigt stor lust att köpa ett partytält nu när det ska vara såpass dåligt jävla väder. Åh vad grinig jag blir. Nu är det sol hela satans tiden - men så fort man ska göra någonting som är beroende av väder så ska livet såklart skratta en i ansiktet och slå en i magen. Suck. Jag som hade tänkt lyssna in mig på en massa artister också - men inte har jag det. Någon som vet någon bra artist som ska spela som jag inte hört? Tipsa loss, för all del. Mm...

Ja.
Försökte göra en ny spellista också, men jag fick ihop två låtar innan den åkte ner i papperskorgen. Om du gör listor själv så ge mig dina. Nu menar jag alltså spellistor. Jag menar inte den listan som du klämmer in alla dina favoritlåtar i med flera låtar av samma artist, och sen häver på shuffle. Jag vill ha listor byggda med tanke på tempo och övergångar!

En annan sak jag försökte med var att fortsätta på en recension jag försökt skriva i tre dagar nu, men det sprack. För det första blev det dåligt, och för det andra för att jag gång på gång inser att den enda jag skriver recensionen för är mig själv. Om någon anammat ett tips på en platta från mig genom den här gudsförgätna bloggen så hojta för all del till! Vore kul att få lite feedback. Hum.

Nej, nu har jag klagat tillräckligt.
Tackohej.

Kommentarer
Postat av: Madelene

Haha, vadå bekräftelsesökande? Söt :*

& ang. att du känner dig lite efter andra i din ålder. Öh, no kidding? Det är ju det jag tjöter om hela tiden. Men då lyssnar du inte. Jaja. Pusshej.

2009-07-03 @ 08:05:49
URL: http://giveuptheghost.blogg.se/
Postat av: Anonym

Se Raubtier, hahahahah! Näää, välj själv =)



Heja, The Killers!!!!

2009-07-03 @ 08:13:17
URL: http://crypo.blogg.se/index.html
Postat av: Jonatan

Jupp, that's me.

2009-07-03 @ 16:24:31
URL: http://theappleseed.blogg.se/
Postat av: kalle

Jag tänkte bara säga att jag tycker att dina recensioner är jättebra! Keep up the good work, för jag läser så ofta jag hinner med.

2009-07-21 @ 17:58:28
URL: http://likethrowingknivesatmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0