Mein führer! I CAN WALK!

Mood: Najs!
Listening to: Oxygen Overload - Trust (THE OXYGEN (2009))

Ja, jag vet - det är väldigt sent. Men jag sov som sagt till halv tre, så jag har knappt ens börjat bli trött. Sen så sitter jag och snackar med Christoffer och blir lite updaterad på hans Arvika-experience! Sen så har jag börjat känna mig så taggad att jag inte vill gå och lägga mig. Sitter och kikar på vilken camping som skulle passa bäst, planerar alla saker jag ska göra imorgon (köpa sovsäck, plastmuggar, vin..) och kollar väder. Väder! Och - till min stora glädje och förvåning, alas:



Vad som i början var regn och bara moln har nu gått över till två måttligt soliga och varma dagar och sen lite regn på fredagen. Det artar sig! Om det fortsätter såhär så blir det toppenväder.

Peppen!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hoppas det stämmer!

2009-07-06 @ 08:30:21
URL: http://giveuptheghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0