23:13

Mood: tired
Listening to: Squarepusher - My Red Hot Car (Go Plastic (2001))

Varför är alla jag känner så oerhört dåliga på att skriva i sina bloggar för? Usch på er alla. Jag vill ju också ha någonting att läsa då och då. Liksom, jag bevakar bloggar där skitbra artister målar experimentella, snygga bilder. Dessa artister hinner måla i regel två av dessa mästerverk innan ni orkar skriva ett par rader om vad som händer i era liv. Skärpning! Den enda som skriver någonting är Madde, men hon skriver lite för ofta om hur dålig pojkvän jag är så det är knappast kul att läsa. Skriv! Då sporrarn ni mig att läsa. Eller ja, rekomendera någon kul blogg jag kan läsa. Jag har fan inte lyckats hitta en enda blogg som är kul att bevaka utöver mina vänners. Finns det ingen som skriver om bra musik och film? Tips, någon?

Aja.
Midsommar kom och gick, och den var trevlig. Jonatan är nöjd. Jag och Madde var hemma hos mina föräldrar i stockholm. Nu är jag dock hemma igen. Mysigt! Jag tror jag börjar vänja mig vid att vara ensam. Kunna laga vilken mat man vill, köpa vad man vill, äta när man vill, lyssna på hur hög musik man vill... Ja, det enda jag inte vant mig vid är att diska. Öhö. Mitt berg börjar bli rätt så imponerande.

Imorgon ska jag klippa håret, samt färga det. About fucking time hör jag er sucka. Jag ska försöka ta någon häftig bild på mig själv imorgon innan jag går till fröken frisör så vi kan få lite före-efter-action up in this. Kul va?

Annars har jag lånat Marcus Xbox 360, i ett quest att delvis kunna titta på filmer som ligger och skräpar på datorn på TVn - och därmed se mer film. Jag pysslade väldigt länge med det idag, bara för att - när jag väl fått igång skiten - mötas av meddelandet att Xboxen inte stödjer codecet i filmerna. Liksom, borde den inte kunna läsa .avi filer by default? Microsoft ligger bakom utvecklingen med några år känns det som. Eller, så gör de inte det alls utan vill typ motverka att man laddar hem filmer. Nåväl. Chirstoffer gav mig något program som konverterar filerna till ett annat format, så då ska det väl fungera. Vore dock skönt om man slapp den processen.

Aja. Öhm. Vi hörs (snarare än du tror)!

Kommentarer
Postat av: Madelene

"Kunna laga vilken mat man vill, köpa vad man vill, äta när man vill."

Okej? Det fick du väldigt gärna göra innan med. Jag sa ju ett antal ggr att jag tyckte vi inte behövde äta exakt samma saker & exakt samtidigt & så men då gick du ju i taket & tyckte jag var omysig...

2009-06-24 @ 08:49:36
URL: http://giveuptheghost.blogg.se/
Postat av: Tenniz

http://nigeltewksbury.blogspot.com/

2009-06-24 @ 18:31:46
Postat av: Jonatan

Nu feltolkar du ju det som vanligt Madde :/ Om du vore här nu skulle jag vilja äta med dig, etc. Men nu när du inte är här kan jag ändå uppskatta saker i din frånvaro, såsom dessa.



Ska börja bevaka honom, Christoffer :P

2009-06-24 @ 22:13:43
URL: http://theappleseed.blogg.se/
Postat av: Madelene

eh ok

2009-06-24 @ 23:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0