Dizzy

Mood: Bedragen! Lurad! Pank!
Listening to: Xploding Plastix - Dizzy Blonde (The Donca Matic Singalongs (2003))

Jävla frisörer. Här tror jag att jag hittat en ny bra frisör som inte kostar skjortan varje gång man går dit för att piffa till sig. På stället jag alltid (vet inte varför) gick till i sthlm, farsta, var skitdyrt. Och där lurade de en med "ska jag platta håret på dig?" och man ba "ja, what the heck, vad snällt av dig - kör så det ryker". Men de sa inte att det tillkommer 200kr för den lilla behandlingen. Hur som helst så klippte jag mig här i lnkping för några månader sedan, och blev mycket glad då de ville platta håret på en & ha i massa produkter etc utan att det skulle kosta extra. Woho tänkte jag. Bra priser var det iaf.

Så idag skulle jag ju klippa mig och färga håret. 11 hade jag tid. Jag kom hem för 10 minuter sen. Det är fucking nästan 3 och en halv timme! I en frisörsalong! Men inte nog med att det tog tid - det var dyrt också. Färga håret på mig sa jag. Och då ba "Ja, men då har jag i den här lite mörkare färgen här och den här lite ljusare här, det blir asbra, lita på mig, jag är frisör!" och man bara sitter och nickar. Men inte fan säger de att de nyss lade till 500kr på kostnaden iom den där extra färgen. Där sitter jag och är dum och tror att det liksom ingår på någon vänster. Kan de inte säga att det de gör kostar extra? Det som skulle kostat ~600kr gick på 1150kr. Precis vad jag behöver. Som om jag inte har ont om pengar redan. Suck.

Bra blev det i alla fall, det kan jag väl försöka glädja mig med... Fast det är svårt.

Fult blev det med trailerserna jag la in i bloggen här under också. Suck.

Kommentarer
Postat av: Madelene

I know! Så är det jämt för mig med! De lägger till små förslag, som egentligen inte är förslag utan dom bestämmer det & man typ "jaha okej, jo det blir bra" & så ser man på kvittot att jahapp, det kostade ett par hundra extra.

Men nu vill jag se bild! MMS'a! Det gjorde ju jag till dig!

2009-06-24 @ 15:19:32
URL: http://giveuptheghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0