Wait, what were we talking about again?

Mood: Sick n' sweet
Listening to: Four Year Strong - Prepare to be Digitally Manipulated (Rise or Die Trying (2007))

Sådär. Fysiktentamen del B avklarad. Det gick bra, och jag känner mig på plussidan av ångestgränsen. Då har jag bara Matte D resp. E, Kemi och Matematik Breddning kvar. Joy. Det blir en pluggsommar, det kan man ju lugnt säga.

Nu är allt iaf packat och klart, och jag har ätit ett (lite för snabbt) mål med ungsbakad falukorv med ris, ruccolasallad & tomater. Mumma. Jag känner mig fit for the road. Dock så är min mystiska sjukdom överhängande. Det är rätt så okej nu, men som Björn Skifs så fint sjunger: "Det blir alltid värre framåt natten".



Det är sommar igen, trots att vädret de senaste dagarna inte riktigt hållt med. Sommar betyder EitS, vilket har laddats ner till min iPod i kompiösa mängder. Det kommer bli en angenäm tågfärd upp till södra norrland. Men hjälp av de här gossarna kommer det snarast kännas som en flygtur genom molnen. Gawd, jag har sån ångest att jag inte såg dem i fjol.

Buhu. Aja. Vi hörs när jag kommer hem. Typ måndag alltså.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0