Sherlock Holmes trailer

Mood: (Y)
Listening to: Patrick Wolf - Damaris (The Bachelor (2009))
[Jonatan's note: Antagligen så hette han egentligen Patrick Horse, men då denne tydligen är någon lite kändare person så fick det bli Wolf, som ju är ett ganska fint djur det med. Säkert var det så.]

Äntligen en trailer till Sherlock Holmes, med Robert Downey & gänget! Jag måste säga att trailern gjorde mig mer pepp. Jag har aldrig läst något om detektiven Holmes - även fast jag har en av originalböckerna i hyllan - förutom en seriebok på skolan. Dock så har då aldrig min uppfattning varit att Holmes varit någon form av "superhjälte", utan en väldigt intellektuell brittisk, te-drickande gentleman. Roberts roll verkar dock vara väldigt lik herr Tony Stark. Fast man kan ju inte tacka nej till hur otroligt charmig han är. Ja, se själva. Hammar-grejen fick mig att garva, btw.


Kommentarer
Postat av: Elin

Oh dear. Även fast jag äl-äl-älskar Robert Downey Jr tycker jag det är SÅ lame att dom inte kunde tagit en skådespelare som pratar riktig brittisk engelska. Sen kändes trailern alldeles för Hollywood, men ser fram emot att se filmen iaf ^^,



Ses på Hultsfred! :D

Postat av: Jonatan

Ja, det stör jag mig också på en del, angående dialekten.

Det gör vi!

2009-06-29 @ 15:49:06
URL: http://theappleseed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0