Woody + Zombies

Mood: Still tired
Listening to: Xploding Plastix - Sports, Not Heavy Crime (Amateur Girlfriends Go Proskirt Agents (2001))

=
fett kul?

Jag säger ja. Även fast jag får lite vibbar av att den verkar rätt så B och halvtråkig så kan jag inte säga nej till den enkla matematiken här över. Imdb säger att Bill Murray ska hoppa in i rollen som en Zombie, men hur mycket jag tror på det är tyvärr inte relativt med hur coolt det vore. Nåväl, se trailern och döm själv.

Zombieland







Jag älskar Paul Giamatti. En skådespelare som alltid lyckas leverera fantastiska roller, onda som goda, konstiga som normala... men hur bra spelar han sig själv? I filmen Cold Souls spelar han nämnligen sig själv. Han spelar sig själv när han håller på att få ett nervöst sammanbrott för att han inte klarar av att spela en roll så bra som han vill, och förväntas av honom. Det är då han ser en artikel om möjligheten att separera hans själv från hans kropp, så att han kan klara av stressen kring hans uppträdande. Detta nappar han såklart på, men tyvärr hamnar hans själ på villovägar. Till Ryssland. Där tydligen någon talanglös såpa-skådis vill ha hans själ för att kunna agera bättre. Själlös går han då ut på en epic quest att ta tillbaka sin själ! Verkar hur awesome och rolig som helst. Pepp!

Cold Souls


Kommentarer
Postat av: Madelene

Hahaha, innan jag kollade videon trodde jag du menade Woody Allen & jag tänktw wtf nu har gubben fått hjärnsläpp!

Nåväl, det är alltid kul att se Woody H som cool mördarmaskin.

2009-06-24 @ 08:54:14
URL: http://giveuptheghost.blogg.se/
Postat av: Jonatan

Hahaha. Hur awesome vore det inte att se Woody Allen som zombiejägare? Shit.

2009-06-24 @ 15:05:03
URL: http://theappleseed.blogg.se/
Postat av: Madelene

Haha, inte så jag menade, utan han som regissör. Men han som zombiejägare vore helt sjukt roligt. Han skulle ju försöka starta existensiella dialoger med dem.

2009-06-24 @ 15:17:20
URL: http://giveuptheghost.blogg.se/
Postat av: Jonatan

Haha, I'd see that movie!

2009-06-24 @ 22:29:52
URL: http://theappleseed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0