But.. But why?

Mood: Trött i kroppen igen. Nyss tränat! Annars bara bra.
Listening to: MGMT - Kids (Oracular Spectacular (2007))

En annan anledning, vet jag, till att jag börja blogga är att jag tror jag är bättre än andra på det. Så är det nämnligen med mycket. Många jag känner, och inte känner, börjar med någonting & jag sitter där och tänker att... "fan, det där kan ju jag göra mycket bättre". Jag får väl se hur det går med det här i slutändan. Men men.

Helgen var mysig. Jag såg som sagt Watchmen, och tänkte skriva en recension av den nu snart. Efter det gled vi hem till mig och Madde och spelade poker. Det var väl inte sådär jättelyckat, själva pokerspelandet, men helheten var nice! De flesta gick tidigare, men vi höll väl på till 5-tiden jag, Christoffer och Nils. Madde fick lite för mycket och var tvungen att lägga sig, stackarn.

... Oj. Haha! Nu förstökte Luna hoppa från mitt skrivbord till hyllan (som är en av hennes favorite spots), men klarade inte hoppet och föll ner rakt i papperskorgen! Lilla, dumma katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0