Design?

Mood: Trött i benen efter springturen idag, och ont i axlarna efter (?) styrketräningen
Listening to:
Bon Iver - For Emma (For Emma, Forever Ago (2008))

Gud vad jobbigt. Jag känner redan att jag börjar bli beroende av det här. Eller ja, beroende är ju ett starkt ord. Men eftersom jag inte har något bättre för mig, då Madelene ligger och vilar [och jag inte har någon lust till något annat antar jag], så sitter jag och läser om hur man ska koda & ha sig för att få sin lilla gulleligullblogg fin för de stora massorna. Det är som när man gjorde sin myspace när det begav sig & man skulle ha förståelse för webdesign. Hugaligen.
Jag orkar verkligen inte ta itu med det förens jag vet om jag orkar hålla igång den här saken. Så det får se ut som skit, även fast jag stör mig på det. Älskar att ha det prydligt, och designa. Som min (haha, can't believe I'm taking this up) myspace! Den blev jag nöjd med, i all sin enkelhet. Kommer också ihåg när jag satt med min lunarstormsida när jag var... 13? och skulle ha hela dikten från Sagan om Ringen (ni vet, one ring to the dwarves blabla) snyggt uppskriven i avtagande (& matchande!) färgnyanser från topp till botten. Tog jag vet inte hur många timmar.

Vad jag försöker säga är att sånt är kul, och någon gång ska jag ta itu med det här också om det passar sig!
Bai

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0