Lägenheten!

Mood: Mjäh.
Listening to: The Album Leaf - Story Board (One Day I'll Be On Time (2001))

Sitter här ensam & lyssnar på mysig musik. Madde är ute på någon slags promenad sen en halvtimme (eller mer?) och jag suckar högt och tråkar. Det är ett faktum att nästa vecka, när hon är borta, kommer bli jobbig. Inte bara har jag mycket plugg & tenta, utan alla våra vardagliga aktiviteter kommer nog inte förekomma alls. Inget kvällsfika med vänner-boxen, inget ligga tillsammans och läsa in på småtimmarna, ingen som springer omkring efter skräckslagna katter och skriker "Klääma!". Suck. Going to be empty.

Tänkte i alla fall försöka underhålla mig själv med att lägga ut bilder på bloggen (the joy! eh).
Här följer en serie bilder på alla rum förutom hallen & vardagsrummet. Varför det inte blev någon bild på vardagsrummet, som är lite av husets centrum, vet jag inte. Snodde nämnligen alla bilder från Madde som den skurk jag är.

Sovrum

Detta är då, tro det eller ej, sovummet. Här har vi tapetserat om, tidigare var här väääldigt blåa väggar som lyste likt neonrör. Vi tapetserade om till gråa väggar & sen en vinröd fondvägg.

Kök
Kök

Köket. Den övre är blick ut mot hallen, och den nedre på vårat mycket fina matrumsbord samt tillhörande stolar (ska vara 4, men en verkar vara på vift) när vi har lyxat till det ngn helg med förrätt i form av skaagentoast!

Badrum

Sedan slutligen badrummet som jag är väldigt förtjust i. Till vänster, över toalettstolen som skymtar fram, sitter dessutom en handdukstorkare. Fancy!


Och ja, det får avsluta den guidade turen. Vet inte när jag lyckas få tag på en bild på vardagsrummet.. men ja, annars kan ni med lätthet använda fantasin; det är hemskt snygga tapeter, parkettgolv & en jäkla massa ikea-möbler.

'Tah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0