Varför?

Ska försöka undvika något klämkäckt "Hej, jag heter..."-inlägg då jag har en stark känsla av att a) det inte behövs, då de få som läser detta vet bra mycket väl om vem jag är och b) om det väl, mot högsta förmodan, kom någon vilsen, stackars skäl för att stirra på ett ensamt blogginlägg så skulle han/hon fan ändå inte bry sig om någon pinsam presentation.

Men ja, för du som jag känner och vet vem jag är och på något vis fått för dig att det här första inlägget ska vara skoj - hej, välkommen, osv.

Jag är själv väldigt skeptisk till hur det här skrivandet kommer att gå egentligen, men jag är smart nog att fatta att (även fast jag själv må anse att jag skriver bra) den här bloggen inte kommer bli någon hit. Jag tvivlar på att de saker jag tänker skriva om mest har en gemensam nämnare hos läsare. Min musiksmak kommer vara en stor del, helt klart - men av mina kompisar så har jag inte en enda som jag helt delar musiksmak med. Bits and pieces here and there, men helt? Nej. Tur som är så har jag en väldigt stor, bred korg att ta ifrån när det kommer till vad jag lyssnar på, så något måste jag väl kunna intressera med.
Film tänkte jag skriva om också. Jag må, från en stund till en annan, inbilla mig själv att jag har någon form av bra koll på film - och jag kan ju varna för att det kommer märkas (i detta tillfälle ni får säga ngt drygt & ta ner mig på jorden igen) - när jag egentligen inte har det, i jämförelse med mina goda, nära vänner som är väldigt kunniga inom just film. Men det finns ett stort intresse här som de har smittat mig, och jag tänker försöka göra mitt bästa till åsikter & recensioner.

Mer därtill tänkte jag väl skriva om trivial skit, såsom mitt liv. Jag har dock planerat att avstå ifrån att  lägga upp långa låttexter (även fast jag är säker på att de kommer finnas väldigt många i mindre storlek. ledsen) och ha långa utläggningar om problem i mitt förhållande, eller deppiga dagar. I know you don't want to read that. Så det slipper du. Ritar gör jag ju också, och ska försöka få upp ett eller annat verk tänkte jag. Ingenting gammalt, god forbid.

Men ja, jag får väl se hur länge det dröjer innan jag orkar börja skylta med denna.
Tills dess, eh.
Bai.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0