A spaceman.

Mood: Najs!
Listening to: Band of Horses - Is There a Ghost (Cease to Begin (2007))

Idag har vi städat hela lägenheten efter dryga tre veckors nedsmutsning. Det är nog väldigt svårt för folk som själv inte äger två långhåriga, vithåriga katter & äger väldigt många svarta möbler att förstå hur ofantligt stor skillnad det blir när man väl städar. Hela lägenheten går från hur äcklig som helst till skitsnygg. Det är en fröjd att vistas där det innan bara var deprimerande & jobbigt. Härligt!

Vi åt nyss också. "Färsk" kyckling blandat med pasta med pesto & permesan, sen cocktailtomater och ruccolasallad på det. Mumsfilismask!

På torsdag blir det att se Handsome Furs på HG - något att se fram emot! Jag har ännu inte lyssnat in mig på dem, men jag har hört mycket gott, och DN skrev kort och gott att det var väldigt party musik. Det tycker jag låter tillräckligt bra för att ses. Det här med konserter har det varit på tok för lite av på senaste tiden.

Nu ska jag dock plugga lite matematik tänkte jag, i ljuset från solen i vårat nystädade vardagsrum. En fröjd!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Färsk? Grillad! :*

2009-05-05 @ 19:52:44
URL: http://giveuptheghost.blogg.se/
Postat av: Jonatan

Jamen färskt ifrån deras chark-disk! ;)

2009-05-05 @ 22:16:04
URL: http://theappleseed.blogg.se/
Postat av: Tomas

Haha, någon behöver åka på studiebesök till en bondgård ser jag ^^.

2009-05-06 @ 02:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0