Awesome

Mood: NAJS
Listening to: -

Åh så nice. Var nyss ute i gräset bakom vårat hus med Madde och Luna. Vädret här är alldeles fantastiskt så Madde kom på idén att lägga sig på en filt ute i solen och plugga där istället för här inne. Och såklart så kunde vi inte lämna lilla lunis här hemma, utan hon fick följa med. Hon låg med oss hela tiden. Gawd she's cute.

Igår var vi ute på krogarna i stan. Christoffer hade länge velat gå ut, men jag & Madde har känt oss lite skeptiska pga inträdeskostnader och dyr dricka. Men då min klass skulle fira att deras tentor var klara nere på stan så kände jag att det kunde bli rätt skoj. Så vi hängde på NH och Platens fram till halv-två tiden då vår sista buss gick. En partysugen christoffer blev väldigt besviken pga vår tidiga hemgång, men fan heller att jag går hem så sent. Vi hade dessutom gått ner på stan tidigare samma dag (!), så nej. En bussresa var vi värda.

Som sagt, vi gick ner till stan vid lunch och det slutade med att jag brände en massa pengar på kläder. Madde hade tydligen i smyg bestämt sig för att jag behövde nya kläder. Vips så var jag två skjortor, ett linne, och ett par byxor rikare och 700kr fattigare.

Dagens tips: Gå ut i solen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför går inte alla bussar, tunnelbanor och tåg dygnet runt? Då behöver man aldrig oroa sig för att man inte kommer hem på kvällskvisten?

2009-05-30 @ 17:51:42
URL: http://crypo.blogg.se/index.html
Postat av: Igor

Helt galet fint väder i hela sverige just nu måste jag glatt överraskad säga :)

2009-05-31 @ 21:33:34
URL: http://warriorlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0