Dylan!

Mood: Pepp!
Listening to: ...And You Will Know Us by the Trail of Dead - Isis Unveiled (The Century of Self (2009))

Yes!!
Det blev Dylan Moran ändå, trots väldigt många motgångar. Imorgon på Göta Lejon i sthlm med Christoffer. Är sjukligt pepp!

Vad pratar jag om?
Jo, en "favorit"ståupp-komiker från Irland kommer till Stockholm imorgon och ska ha en show på Göta Lejon. Antagligen blir det min enda chans någonsin att få se honom live, så när det sades att han skulle komma hit så blev jag helt till mig. Dock så har biljetterna varit dyra, och pengarna få, så köpet av biljetter har skjutits upp väldigt många gånger. Så många att biljetterna tagit slut när ett köp väl blev aktuellt. Med tungt hjärta såg Christoffer och jag vår enda chans att se mannen, myten, legenden försvinna ut från synhåll. Dock, idag, i ren desperation (typ) så gick jag in på TicNet för att se om några biljetter tillkommit till försäljning - and there had! Så nu är det spikat. Jag har biljetterna här bredvid mig - det blir en skrattfest på Göta Lejon i stockholm för oss imorgon! Whoop.



Kommentarer
Postat av: Madelene

Ah, ge honom en slängkyss ifrån mig!

2009-06-01 @ 01:32:30
URL: http://giveuptheghost.blogg.se/
Postat av: Åsa

Big ups! :D

2009-06-01 @ 01:46:32
Postat av: Anonym

Jag tänker på Bill Hicks. Anyone?

2009-06-01 @ 07:43:42
URL: http://crypo.blogg.se/index.html
Postat av: Tomas

Nu blir jag riktigt avundsjuk!

2009-06-02 @ 20:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0