Heaven was a place we built out of stone

Mood: Grrreat!
Listening to: Handsome Furs - All We Want, Baby, Is Everything (Face Control (2009))

Idag har varit en väldigt chill dag. Först upp till skolan vid 9, sitta på en mattelektion och bli påmind och att jag ligger efter (oh, så efter) och sen hem direkt igen i det väldigt härliga (läs: regniga) vårvädret. Jag anser, appropå det, att det är rätt okej att det är lite skitväder nu med tanke på hur jävla underbart det var under valborg. Om det är så att det måste upprätthållas en viss balans - visst, I can go with that.

Madde och jag hade tänkt gå (gå) till Tornby. Jag måste nämnligen lämna in mina hörlurar samt köpa lite sommarbyxor. Meeeen, då vädret sög så stannade vi hemma. Det fick bli en kortare promenad till Hemköp istället, där det köptes korvbröd & korv. Dessa frossades det i med god måtta senare på kvällen. Såklart blev det super-väder igen nu på kvällen, men men.

Får se om jag orkar gå på Handsome Furs imorgon eller inte. Lockande, men utan ett riktigt "gäng" att gå med är det inte så kul. Madde har inte råd, och killarna borta i Skägget är tydligen, i deras egna ord, "fattigare än de någonsin varit förut". Och vilket datum är det? Jo, 6'e. Hur ska dessa män och kvinna överleva, I wonder. Jag borde spara pengar också, I guess. Det verkar inte bättre än att jag måste betala CSN en penning för min lathet. Eheh.

Nu ska det tittas på vänner & äta äggmackor med té. Har tyvärr inget intressant att skriva om.
Recension av Eastern Promises och Apocalypse Now är på ingång, samt ska jag ta itu med att lyssna på Thåström-plattan också.

Peace!


Chill en regnig dag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sätt dig - för en sekund - in dig i en växts liv. Du har levt hela april med stekande hetta, och så plötsligen så ser du att himmelen mörkas och en liten vattendroppa faller på ett av dina blad. Heaven!!

2009-05-07 @ 21:07:37
URL: http://crypo.blogg.se/index.html
Postat av: Anonym

Vi i Stockholm har faktiskt mäkta tur. Regnvädret kommer till oss nattetid varför vi inte märker av de meterologiska rapporterna om tunga regnskyar.

2009-05-08 @ 16:37:13
URL: http://crypo.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0