Moderatsvin.

Mood: Arg
Listening to: -

GAAAAH.
Jag förlorade auktionen på Matrix-boxen. Fy fan vad sur jag blir. Jag ledde auktionen i säkert 12 timmar. Sen, 56 sekunder innan auktionen skulle ta slut, så kommer någon jävla "Tobbe Toresson" och slänger in ett äckligt jävla bajsbud. Fy fan vad sur jag blir. Det var asbra pris, och jag har länge velat kolla igenom de där jävla filmerna igen. Men neeeej. Här försöker man vara hederlig medborgare och inte ladda hem en massa skit från internet - och blir helt motarbetad av hela samhället! Vad är det för jävla stil? Hur kan de förvänta sig att jag ska hålla vantarna borta från diverse torrentsidor när utsända, äckliga, moderatsvin kommer och budar över stackars studenter vars slantar är sjukt snålt förvärvade? Va?

Nu ska jag gå och sparka på katterna.
Hejdå.




(Jag vann auktionen till Band of Brothers Boxen, men det är en annan sak)

Kommentarer
Postat av: Madelene

lol

2009-05-11 @ 22:54:11
URL: http://giveuptheghost.blogg.se/
Postat av: Martin!

You have that double vodka i´ll be in the corner, kicking the cat!

2009-05-13 @ 10:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0