Moonlight is bleeding

Mood: Mjäh.
Listening to: Porcupine Tree - Halo (Deadwing (2005))

Jag begriper mig inte på två saker som helt & hållet konsumerat alla förvirrade tonåringar (& skamligt nog äldre män & kvinnor dessutom) intresse i dagens samhälle. Den ena är Tokio Hotel. Den andra är Twilight. Jag kollade efter intressanta blogg-inlägg inom kategorin film, och bland de mest populäraste fanns 5 (fem!) helt och hållet Twilight-dedikerade bloggar. Fem. Fem bloggar, där åt minstone en av dem uppdaterar cirkus 4ggr om dagen (ja, jag var tvungen att kolla in bloggen lite närmare, hur mycket det än sved i mig att ge dem äran att se mitt besök på deras statistik). Jag vill ju bara gråta. Madde har läst böckerna, och jag kan mycket väl tänka mig att de är väldigt spännande. Jag vet ju själv hur hooked man kan bli av spänningsinriktade tonårsböcker såsom Harry Potter. Men filmen verkade suga, på väldigt många plan. Och.. gah. Jag vet helt ärligt inte vad jag ska säga.

Tokio Hotel tänker jag inte ens gå in på.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ogillar Tokio Hotel mest för att sångaren sjungit sönder sina stämläppar och tvingats operera dem. Sjunger man på korrekt sätt så ska man inte behöva korrigera dem med kirurgi.

2009-05-03 @ 11:56:40
URL: http://crypo.blogg.se/index.html
Postat av: Anonym

Nej, se inte Twilight. Den sög renutav!

2009-05-03 @ 20:45:30
URL: http://crypo.blogg.se/index.html
Postat av: Madelene

De flesta gillar väl filmen p.g.a. Robert Pattinson ;)

2009-05-05 @ 19:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0