19:27

Mood: Träningsväääärk >.<
Listening to: ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead - It Was There That I Saw You (Source Tags & Codes (2002))

Nu har jag varit dålig igen och inte skrivit någonting sedan i torsdags. Skäms. Varför? Jag vet inte. Ibland får jag ryck och skriver flera dagar i sträck, flera ggr om dagen, och sen så blir det såhär och jag c.b.a. att skriva någonting över huvud taget. En liten anledning till att jag inte skrivit var för att jag lovade mig själv att skriva någon form av recension av spelningarna i torsdags, och då också klämma in andra spelningar jag varit på sista tiden - något som skrämt iväg mig & fått mig att skjuta upp det helt och hållet istället. Shame.

Nåväl. Nu är det måndag och väldigt händelselös helg har passerat. Jag sitter och njuter av det enkla, underskattade nöjet av att bara sitta ner med lite ny musik att lyssna igenom. I love that. Att få hem en platta och lyssna igenom den för första gången, utan några förväntningar eller större kunskap om bandet... det är väldigt, väldigt fint. Det var btw väldigt kul att skriva de där kortare skrivrecensionerna jag skrev förra veckan. Det blir något som ni får se igen, om ni stannar kvar länge nog.

Men ja, torsdags var jävligt bra. Men de där konsertrecensionerna får jag skjuta upp tills jag orkar. Fredags... Tog jag igen mig. Lördags... Åkte vi till Tornby. Söndags... Gjorde jag inget alls. Det enda var väl att Maddes kompis Kalle var här fre-söndag, men han var borta hela dagarna på någon HC-festival på Skylten, så det är knappast nämnvärt.
Igår och idag har vi dock varit väldigt duktiga och sprungit båda två. Till min stora förtjusning så orkade jag springa hela sträckan - finally - idag utan något dumt avbrott. Proggress. Dock så har jag en sjujävla träningsverk i benen och bröstet nu efter vårat tränings-ryck. Inte coolt.

Jag tittade in på Tradera igår då jag skulle hjälpa Madde att få lite fart på hennes auktion (hö hö), och det slutade med att jag började browsa lite i DVD-box-sektionen. Farligt. Slutade med bud på 4 stycken olika. Två stycken går ut idag - Band of Brothers och The Matrix - so wish me luck!

Aja. Jag återkommer med lite roligare inlägg senare.
Har'e!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0