If love's a word

Mood: Mkay
Listening to: Death Cab For Cutie - Different Names For The Same Thing (Plans (2005))

Sådär. Nu har jag varit och handlat en 2liters-cola, två bakelser och en choklad-stycksak. Jag har haft helt otroliga munchies for something sweet aslänge nu. Och i Skäggetorp är det alltid överflöd av läsk, vilket har fått mig att gå runt & vara sugen på det. Här dricks det bara vatten annars. Vatten eller te. Vilket, iofs, också är vatten. Ingen mjölk eller så, bara vatten. Förutom ikväll, då. Ikväll ska det drickas Cola och äta godsaker. Mumma.

I förrgår gick jag till killarna i Skäggetorp vid klockan halv två på natten, precis som på den gamla goda tiden. Vi var uppe hela natten och tittade på film & hade oss. Marcus somnade rätt snabbt, som vanligt (heh) medan jag och Christoffer såg Nightmare on Elmstreet och Fanboys. Den senare var fantastiskt jävla bra. Det pratades om luffen i sommar och hur mycket vi ska göra om i lägenheten när jag flyttar in. Tapetsera, köpa nya möbler, etc. Vi bestämde oss för att ha en liten myshörna i vardagsrummet - det kommer bli asnice.

Nåväl, jag gick hem vid klockan 12 typ nästa morgon, och när jag precis kom ut ur Rydskogen så ringde Stefan mig och sa att de var på LinCon och att jag skulle komma över. Visst, sa jag. Jag hade oplattat hår och luktade skit - men jag täntke att det bara kommer vara nördar där ändå så vad gör det. Det var riktigt trevligt - vi gick in utan att betala och bara tittade. Helt sjukt vad saker det finns. Vilka brädspel som görs. Och figurspel, för den delen. Nästa år ska jag få med mig några så ska vi delta lite i lekandet. Efter det så stack jag hem till min lilla ensamma gnällspik, Luna. Hon har blivit som Oliver och bara går omkring och jamar konstant. Stackarn.

Var uppe till typ halv två tror jag och kände mig riktigt deppig. Hrm.

Nåväl, idag har varit en bättre dag. Och jag har godsaker till kvällen - så den ser lovande ut. Ska börja plugga inför fysiktentan på Fredag också. Hugaligen.

Några filmer jag sett nyligen som jag inte vet om jag kommer orka recensera:


Wristcutters: A Love Story - 8/10
Fanboys - 8/10
Stranger Than Fiction - 7/10
Office Space - 7/10
Nightmare On Elmstreet - 5/10
Soul Man - 5/10
Tristram Shandy - 2/10


Kommentarer
Postat av: Marcus

Vill bara säga till migg försvar angående att jag somnade tidigt är för att jag är sjuk just nu. Jag var uppe ovanligt länge faktiskt. låtsassur

2009-05-24 @ 22:41:33
URL: http://synlic.logicmasters.se
Postat av: Anonym

Office Space förtjänar mer än en sjua!

2009-05-24 @ 23:46:02
Postat av: Åsa

Jag glömde skriva under! En gång till: Ofice Space förtjänar mer än en sjua!

2009-05-24 @ 23:46:57
Postat av: Jonatan

Om de skulle haft med han Milton mer - lätt! Den var sjukt kul, men 8 passar bra juuee.

& ja Marcus, egentligen är du en väldigt stark individ!

2009-05-25 @ 01:16:35
URL: http://theappleseed.blogg.se/
Postat av: Madelene

lol. ska bli spännande se ifall ert lägenhetsprojekt blir av eller om det blir som med allt annat.

2009-05-25 @ 01:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0