...and we will bury ourselves in the ground; hallelujah

Mood: bajs
Listening to: Band of Horses - The First Song (Everything All The Time (2006))

Det sötaste som finns:

När Luna ligger på dynan jag lagt bredvid mig vid datorn och sover. Efter ett tag börjar hon drömma. Ibland gör hon små kvävda jamanden eller pip - som att hon pratar med någon. Ibland rycker det i hennes små små tassar - som att hon är ute och springer. Ibland så smaskar hon med munnen och sniffar med nosen - som att hon äter någonting smaskigt.
Ibland drömmer hon dock mardrömmar. Det börjar rycka i hela hennes kropp och hon gör små ljud och det rycker i hennes ögon"bryn". Då kan man försiktigt klappa hennes så lugnar det hela ner sig.



Fy fan vad jag älskar den katten. Hon är helt underbar. Och fan vad jag är ledsen att vi har tagit Oliver ifrån henne - hon är märkbart ledsen och saknar honom. Hon är ensam och vill konstant vara nära mig. Hon har inte ens ätit någonting idag - på hela dagen - för att hon vill vara med mig hela tiden. Så fort jag går någonstans följer hon med. Kanske tror hon vi kommer hitta Oliver någonstans. Suck. Älskling. Jag hade hopp om att ha en kompis här under sommaren när Madde ska upp till Hudiksvall och jobba, men som det är nu måste jag sälja henne så fort som möjligt. Hon måste ha en kompis, annars kanske hon börjar skära sig i armarna.

For your viewing pleasure:


Jag antar att du inte riktigt ser vad det är - men tillåt mig upplysa dig. Detta är vad Christoffer åt en kväll i Skäggetorp när jag var på plats. Det serverades kycklingvingar med bbq-sås och bearneise-sås till. Väldigt budget. Nåväl - Chirstoffer skulle spice'a till det hela, så han tog sina vingar - och strödde på lite chips. När jag proklamerade tjockheten i denna gudsförgätna kreation så höll han upp ett finger och sa med ett leende: "Vänta - jag är inte klar än" och strödde omsorgsfullt på lite bbq-sås.

Härligt.

Kommentarer
Postat av: Igor

Hmm, med tanke på att katten förlorat sin kompis så håller hon koll på dig, om du går någonstans vill den gå dit med dig så slipper den oroa sig över att den kommer tappa bort dig med :(

2009-05-27 @ 00:20:27
URL: http://warriorlife.blogg.se/
Postat av: Jonatan

Men usch. Det låter ju nästan ännu sorgligare.

2009-05-27 @ 00:52:51
URL: http://theappleseed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0