We can't stop here. This is -

Mood: Okay
Listening to: ...And You Will Know Us By the Trail of Dead - Isis Unveild (The Century of Self (2009))

Hej.
Um.

Idag sålde de posters på skolan till väldigt överkomliga priser. Inga dåliga posters heller - jag hittade en hel drös som jag hade kunnat köpa. Tankarna begav sig genast till de stackars kisarna i Skägget som skulle behöva byta ut deras gigantiska JL-annons som de har på väggen mot något ... ja, snyggare.
Beslutet låg mellan en Flight of the Conchords-, Rocky Horror Picture Show- eller Fear and Loathing in Las Vegas-poster. Det fick slutligen bli Fear and Loathing'en, då den helt enkelt var coolast. Den ser ut såhär:



Den ska få lysa upp min ungkarlslya när jag flyttar tillbaka till skäggetorp. Jag har för övrigt planer att köpa ett par LP-skivor tills dess som jag ska sätta upp på väggen, samt en gitarr-hållare som också ska upp på väggen, emellan båda dessa skivor. Snyggt? Hope so.

Tradera är sjukt farligt, för andra gången. Jag råder till alla att inte göra som jag & kolla igenom det varannan timme ifall det är någon dvd-auktion på väg ut till bra pris. Nu råkade jag köpa The Number 23. Hah. 24kr för filmen är väldigt bra pris, men när det ständigt ska läggas på 25kr i frakt så blir det i slutändan inte alls lika värt pengarna som att köpa en drös filmer från Discshop.

Nåväl.

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Hej, mitt namn är Christian och... ja, jag är en Traderanvändare" "Hej Christian" säger församlingen unisont.

2009-05-12 @ 22:01:36
Postat av: Anonym

"Hej, mitt namn är Christian och... ja, jag är en Traderanvändare" "Hej Christian" säger församlingen unisont.

2009-05-12 @ 22:01:50
URL: http://crypo.blogg.se/index.html
Postat av: Anonym

DISSA INTE! JL-ANNONSEN ÄGER!

2009-05-12 @ 23:25:31
URL: http://hearmeordont.blogspot.com/
Postat av: Jonatan

Haha. Den är ju hur hemsk som helst!

dissa

2009-05-12 @ 23:37:42
URL: http://theappleseed.blogg.se/
Postat av: Åsa

JL-annonsen ska bort.

2009-05-13 @ 14:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0