Scoop up those marshmellows!

Mood: Okej
Listening to: How I Met Your Mother i bakgrunden.

Tydligen var idag den internationella 'Köp ingenting'-dagen. Lite ironiskt, då jag gick loss med plånboken i diverse butiker. Jag köpte nya skullcandy-hörlurar (Som Christoffer claimar ska vara de bästa i prisklassen. Det ska bli intressant att se. Efter dessa pajar om ca. ett halvår kommer jag ha provat alla bra lurar i den prisklassen, och kommer kunna etablera vilka som är bäst, kort och gott.), ett nytt tangentbort med mus (Som båda äger, fyi. Sänkta knappar och snygg design till bra pris. I like!), en adidas-väska (sjukt snygg), samt nörd-prylar! Vi åt sedan på Texas Longhorn - Marcus bjöd (tack Marcus!) - och väl hemma har vi nu frossat i varma mackor. En underbar helg so far som verkligen har gjort under för mitt humör. Jag ser fram emot måndagen då jag förhoppningsvis kommer kunna få lite tips om att ordna upp all skit.

Nu ska jag kolla på Between The Buried And Me's nya musikvideo. En nio minuters "short film" till låten Obfuscation från nya plattan. Vilket för övrigt äger. Nyfiken? Du kan streama den här

Jag såg för övrigt Twilight igår! Haha. Jag hade lovat mig själv att aldrig se något som har med dessa glittrande vampyrbögar att göra, men jag hittade någonting som gjorde det hela väldigt, väldigt roligt. Ni vet Mystery Science Theater? Inte? Skitsamma då, men för er som vet -- killarna släpper fortfarande kommentarer till nya filmer som görs, Rifftrax, som går att tanka hem att lyssna på tillsammans till filmen. Jag har aldrig sett MST3K tidigare (då svartvita b-skräckisar aldrig har varit min cup of tea), men killarna är hilarious. Kan ge ett hett tips att lyssna på Twilight-spåret.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla bloggar med självaktning lägger upp bilder på sakerna man köpt!

2009-11-29 @ 09:04:47
URL: http://crypo.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0