2 kg film

Mood: fajnt
Listening to: Handsome Furs - All We Want, Baby, Is Everything (Face Control (2009))


 

Into The Wild
American Gangster
Cinderella Man
One Flew Over the Cuckoo's Nest
Batman Begins
The Dark Knight
Lord of the Rings: Trilogy
Matrix Trilogy
The Thin Red Line
The Host
Good Will Hunting
The Pianist

Av Christoffer kallat "antagligen den mest pretto lista av filmer han någonsin sett"... Vilket är mycket möjligt att det kan stämma. Hälften av titlarna stämmer in väldigt bra på begreppet. Jag har en viss fallenhet att dra mig mot just den typen av filmer, har jag märkt. Men men. Att samla på filmer har jag endast gjort i ett halvår nu, och min bas är börjar nog bli mer eller mindre komplett. Jag får se när jag gör ett inköp igen... Lågprislådan på Willys är alltid farlig. När vi ändå är inne på ämnet köpte jag fyra filmer där tidigare i månaden:

True Romance
Broken Flowers
The Life Aquatic
The Pursuit of Happyness

Hejpa.

Kommentarer
Postat av: Martin

Åh fan :D vad tyckte du om Life Aquatic? Jävligt grymt inköp dude :)

2009-09-20 @ 21:41:21
Postat av: Jonatan

Gillade den! Långt mycket bättre än Darjeeling Limited, that's for sure. Ska försöka se Royal Tenenbaums asap!



Tackar.

2009-09-21 @ 02:52:41
URL: http://theappleseed.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ååååh, kommer du ihåg när du, jag och pappa kollade på "True Lies" första gången? =D

2009-09-21 @ 14:44:44
URL: http://crypo.blogg.se/index.html
Postat av: Madde

Ohh, massa dar jag vill se med dig! =) Bra val, snusi!

2009-09-21 @ 18:38:41
Postat av: Jonatan

Oj! HAHA. Inte True Lies - True Romance ska det ju vara. True Lies är väl den med Arnold? Haha. Och nej, det minns jag inte.



Glad you approve, Madde :P

2009-09-21 @ 20:33:56
URL: http://theappleseed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0