Boondock Saints 2: All Saints Day

 

Och ja, ifall du är lika seg som jag på att snappa upp detta. Som jag pratade om med min kära "rumskamrat" så kommer denna garanterat inte kunna vara ens i närheten av att kunna leva upp till den gamla kultfilmens legacy. Det är dock väldigt, väldigt häftigt att de lyckas få med så många skådisar från orginalet (Billy Connely måste ha jobbat på sitt skägg sedan originalets inspelning). Men geez... Boondock Saints utan Willem? Won't work!
(Om man tittar jävligt noga - som Christoffer lyckades med hans galna perception-skills - så ser man till och med Rocco från ettan. Didn't he, like... die?)


Kommentarer
Postat av: Madelene

Tänkte senast idag på ifall du visste om detta (:

2009-09-09 @ 23:21:38
URL: http://giveuptheghost.blogg.se/
Postat av: Jonatan

:D

2009-09-10 @ 10:31:19
URL: http://theappleseed.blogg.se/
Postat av: Tenniz

Genom lite "research" har jag fått reda på att "Rocco" är med i flachback samt drömm-scener.



FYI

2009-09-12 @ 17:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0