Kalla fötter, internetbrist och källare

Mood: Kall om fötterna
Listening to: -

Hej.

Sitter här i källaren på min rumskamrats jobb och knappar på en gammal skitdator. Dock så har den internet -- vilket numera är något utav en bristande resurs i min vardag -- så jag tackar och tar emot. Internetbrist, ja. Bredbandsbolaget börjar seriöst reta galla på mig. Mer än en vecka sen nu sedan mitt internet försvann, och de verkar inte ha den blekaste aning om vad som är på tok. Väldigt jobbigt då skolan tar det för givet att alla dess elever har konstant tillgång till internet, något som leder till mycket komplikationer.

Men ja, jag antar att jag ville uppmärksamma er om det, ni som tittar in då och då.

När jag ändå pratar om bloggen kan jag ju flika in att en del förändringar är på väg. Jag ska byta till Wordpress för att gå med i ett blogg-kollektiv, eller vad man ska kalla det. Det ska inte betyda några komplikationer för dig som läsare, annat än ansträngingen av att trycka på en knapp för att börja RSS'a den bloggen istället. Nej, det blir förhoppningsvis en positiv förändring då wordpress är både snyggare och smidigare. You won't get disappointed.

Ny adress och allt sådant kommer när det blir aktuellt. Att få tillbaka internet är högst prioritet.

'Till then -- ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0